You are currently viewing زیبایی |  کیف گلم ایپسی آوریل 2024 |  شواهد آرایشی

زیبایی | کیف گلم ایپسی آوریل 2024 | شواهد آرایشی


خریداری شده توسط من

این اولین بررسی من است ایپسی کیف گلم بعد از تقریبا 10 سال! در آن زمان خدمات اشتراک زیادی وجود داشت و من احتمالاً در پنج مورد از آنها مشترک شدم، با چند مارک مانند Glossybox و Birchbox که جعبه هایی را برای من ارسال می کردند تا بررسی کنم. من همچنین نمونه‌های بسیار بیشتری از مطبوعات دریافت می‌کردم، بنابراین همه آن‌ها با هم من را غرق کردند و رک و پوست کنده بودم، بدون الهام از بررسی و استفاده از محصولات داخل. من به ثبت نام برای هیچ چیز از FaceTory فکر نکرده بودم تا اینکه در ابتدای این ماه کمی مرخصی گرفتم و متوجه شدم که این شگفتی های کوچک و اندازه های کوچک مارک هایی را که قبلاً امتحان نکرده بودم از دست داده ام! با نرخ مبادله و حمل و نقل، این جعبه در نهایت حدود 27 دلار CDN قیمت داشت، بنابراین ارزان ترین نیست، اما آیا ارزش شگفتی را دارد که چیزهای جدید را امتحان کنید؟ شاید! و آنچه خوب است این است که می توانم هر زمان که بخواهم آن را متوقف کنم و به راحتی آن را از سر بگیرم!

لوازم آرایشی Just Ximena | هایلایتر شامپاین درخشان

توسط Ximena Gallegos تأسیس شد، فقط Ximena یک برند زیبایی بدون ظلم و الهام گرفته از لاتینکس است که قبلاً در مورد آن چیزی نشنیده بودم (به همین دلیل کیف Ipsy را به Topbox ترجیح می دهم زیرا تنوع مارک ها بیشتر است). محصول برجسته آنها یک هایلایتر پودری با سایز لوکس 2 گرمی (احساس می کنم برای من یک اندازه کامل است!) در شامپاین درخشان است که برای ایجاد درخشش میامی در تمام طول سال طراحی شده است. از نمونه زیر می توانید متوجه شوید که رنگدانه کمی دارد و بافت آن فوق العاده نرم و صاف بود! من از آن برای برجسته کردن کمان کوپیدم، زیر ابروهایم و نوک بینی ام استفاده کرده ام و از آن لذت می برم زیرا کمی راه را طولانی می کند!

من فکر نمی‌کنم این اندازه را بتوان به تنهایی خریداری کرد، اما در وب‌سایت آنها برجسته‌کننده‌های آنها در یک پالت چهار سایه با قیمت 28 دلار CDN عرضه می‌شوند.

من نمی توانم وزن را بر حسب گرم در وب سایت ببینم، اما این هایلایتر را حدس می زنم دارای ارزش حدود 7 دلار CDN است.

Kiss & Smink Lip Aura Tinted Lip Oil در “Peony”

مارک دیگری که تا به حال نام آن را نشنیده ام! بوسه و راسو همه چیز در مورد سادگی آرایش است، و چیزی که در کیف گلم آوریل گنجانده شده بود، روغن لب هاله لب بود که رنگی را در فرمولی صاف و غیر چسبنده ارائه می دهد. من در واقع تمام روز این را می پوشیدم زیرا روی لب هایم بسیار راحت و مخملی بود و بوی آب نبات می داد!

سایه ای که من دریافت کردم صورتی طبیعی “گل صد تومانی” است و در اندازه کامل است که به قیمت 31 دلار CDN به فروش می رسد!

مرطوب کننده گلدفادن ام دی بادی سرج آبرسان و ترمیم کننده بدن

کیف گلم ایپسی آوریل 2024

من در مورد این برند به لطف دیدن این برند در جعبه های زیبایی قبلی سال ها پیش شنیدم و زیاد به این مرطوب کننده بدن فکر نمی کردم زیرا آنقدرها جالب به نظر نمی رسید، اما وقتی از آن استفاده کردم از بوی خوب آن غافلگیر شدم! کمی مرکباتی است و اصلاً چرب نیست، در حالی که هنوز کاملاً آبرسان است. در واقع یک کرم دست فوق العاده می سازد! حجم کامل این کرم بدن 147 میلی لیتر با قیمت 65 دلار است ارزش این نمونه 20 میلی لیتری 8.84 دلار آمریکا است.

هزینه حمل و نقل بین المللی با نرخ ثابت در وب سایت Goldfaden MD 39.95 دلار آمریکا است، بنابراین فکر نمی کنم به این زودی ها این مرطوب کننده را انتخاب کنم، که تا حدی ناراحت کننده است زیرا واقعاً یک سورپرایز بسیار خوب بود!

پاک کننده ویتامین C الیزابت مات

کیف گلم ایپسی آوریل 2024

الیزابت مات در بررسی های قبلی جعبه زیبایی من نشان داده شده بود، اما از آنجایی که این برند به راحتی در کانادا در دسترس نیست، مدتی است که از چیزی از این برند کره ای الهام گرفته از زیبایی استفاده نکرده ام. این پاک کننده بوی بسیار خوبی دارد! درست مانند پرتقال، که می‌دانم وقتی صحبت از یک محصول ویتامین C می‌شود، لزوما چیز خوبی نیست، اما از آنجایی که یک پاک‌کننده است، بلافاصله آن را می‌شوییم و وقتی پاک‌کننده بوی خوشی می‌دهد، بسیار لذت بخش است! این یک قوام ژل بود و کوچکترین خشک نمی شد. من واقعا دوست دارم اندازه کامل این را داشته باشم! این سایز لوکس 15 میلی لیتری با قیمتی در حدود 1.70 دلار آمریکا به فروش می رسد.

پرایمر مایع بدون منافذ ELF Cosmetics

کیف گلم ایپسی آوریل 2024

من باید تنها کسی روی کره زمین باشم که هنوز این کار را امتحان نکرده‌ام، اما فکر می‌کنم به همین دلیل است که دریافت یک اندازه کامل از این پرایمر بسیار مورد بحث باعث شد واقعاً از کیف گلم این ماه لذت ببرم! از آنجایی که من هرگز پرایمر بتونه جامد اصلی را امتحان نکرده‌ام، نمی‌توانم بگویم که نسخه مایع آن بهتر است یا نه، اما از چند روز گذشته که فقط از آن استفاده کردم، آن را دوست داشتم! بافتی شبیه به مرطوب کننده دارد و خشکی آن ابریشمی است اما نه به شکل سیلیکونی. پایانی که روی پوست من می گذارد صاف است و یک بوم عالی هم برای پودر فشرده و هم برای پایه های مایع من! من اندازه کامل را گرفتم که با قیمت 14 دلار CDN به فروش می رسد.

کیف گلم ایپسی آوریل 2024

حکم نهایی: با در نظر گرفتن نرخ مبادله 30 درصدی برای مرطوب کننده و شستشوی بدن، که نسخه کانادایی آن را در وب سایت خود نداشتند، ارزش کل کیف گلم آوریل 65.70 دلار CDN بود. من همیشه گفته‌ام که همه چیز به چیزی بستگی دارد که شما به عنوان یک مشترک ارزشمند می‌دانید، و در حالی که من انتظار نداشتم یک براق لب 31 دلار قیمت داشته باشد، هنوز از محتوای چیزی که به دست آورده‌ام راضی هستم و خواهم داشت. کیف می گلم . من همچنین فکر می کردم خود کیف زیبا و بسیار مناسب بهار/تابستان است، پس منتظر ماه آینده باشید!

اگر اینقدر تمایل دارید که Ipsy را برای اولین بار امتحان کنید، از من استفاده کنید لینک ارجاع یا به www.ipsy.com بروید!

بارگذاری..



Source link