You are currently viewing آرایش |  زیرسازی سرم رنگ پوست شب خرما Youthforia |  شواهد آرایشی

آرایش | زیرسازی سرم رنگ پوست شب خرما Youthforia | شواهد آرایشی


زیرسازی سرم رنگ پوست شب خرمای Youthforia

خریداری شده توسط من

داشتم حرف میزدم ملادوستفوریا برای چند ماه گذشته و از آنجایی که مالکیت و تاسیس آن در آسیا است، به نظر می‌رسید که برند PERFECT برای #فوریه قمری نمایش داده شود، زیرا من معمولاً فرصتی برای معرفی بسیاری از برندهای آرایشی پیدا نمی‌کنم. اغلب برندهای مراقبت از پوست متعلق به آسیا هستند و آنچه در مورد Youthforia جالب است این است که فرض این است که “آرایشی که می توانید در آن بخوابید” است!

Youthforia که در سال 2021 توسط فیونا کو چان تأسیس شد، در شبکه های اجتماعی TikTok با کره رژگونه تغییر رنگ خود به شهرت رسید. منظورم این است که می توانم دلیل آن را ببینم که در بسته بندی سبز رنگ است و روی گونه ها به طرز شگفت انگیزی صورتی می شود! این یک ویدیوی آرایش ویروسی عالی را ایجاد می کند، بنابراین فیونا به سراغ Shark Tank رفت و اینجا جایی است که من این برند را کشف کردم، زیرا من به آن نمایش وسواس دارم (طرح او را بررسی کنید اینجا)! من عاشق تماشای زمین ها و دیدن دعوای کوسه ها هستم. من فیونا را تماشا کردم که BYO Blush را نشان داد و به داستان او در مورد نحوه کار او در صنعت فناوری و اینکه مجبور شد برای کار به آسیای بسیار آلوده سفر کند گوش دادم. او اغلب با آرایش به خواب می‌رفت و سپس پوستش بهای آن را پرداخت، بنابراین می‌خواست آرایش کند تا اگر با آن بخوابید، پوستش خراب نشود، اما مهمتر از آن، او آرایشی می‌خواست که به عنوان مراقبت عمل کند. برای پوست او به کره رفت و Youthforia متولد شد زیرا تمام محصولات آرایشی در آنجا ساخته می شوند حتی اگر Youthforia یک شرکت آمریکایی است.
زیرسازی سرم رنگ پوست شب خرمای Youthforia

اولین محصولی که فیونا ایجاد کرد BYO Blush بود که من آن را جداگانه بررسی می کنم زیرا محصولی که باعث شد گلوله را گاز بگیرم و بخرم زمانی بود که Youthforia اعلام کرد. سرم رنگی پوست شب خرما (66 دلار آمریکا) از آنجایی که کرم پودر یکی از چیزهای مورد علاقه من برای امتحان کردن است و با قیمت لوکس 66 دلار آمریکا، من یکی از آن دسته از افرادی هستم که به کرم پودر بیشتر به عنوان یک محصول مراقبت از پوست نگاه می کنم، بنابراین بیشتر از هر آرایش دیگری مایل به مصرف کرم پودر هستم. تولید – محصول.

مفهوم “آرایشی که به عنوان مراقبت از پوست دوچندان می شود” جدید نیست، اما پس از استفاده از Youthforia برای چند ماه تقریباً هر روز، هم اکنون بسته بندی و فرمول آنها بهتر از چیزی است که در گذشته توسط دیگران امتحان شده است. برندهای زیبایی خالص».

زیرسازی سرم رنگ پوست شب خرمای Youthforia

این یک کرم پودر سرم مانند ساخته شده با 68 درصد مواد فعال مراقبت از پوست و یک مجموعه اختصاصی تانن است که به کرم پودر اجازه می دهد تا در پوست ذوب شود تا ظاهری صاف تر داشته باشد، در حالی که سطوح سبوم را کنترل می کند تا زمانی که شما این را بگویید، کرم پودر از بین نمی رود. !

حتی اگر می‌گوید می‌توانید در آن بخوابید، من واقعاً از این ایده خوشم نمی‌آید، اما خوب است بدانید که دفعه بعد که به پاریس می‌روم پایگاه خوبی برای سفر خواهد بود، زیرا از چندین منطقه زمانی عبور می‌کند. ! در حال حاضر فقط 15 سایه وجود دارد، بنابراین در حال حاضر خیلی جامع نیستند، اما امیدواریم به مرور زمان بیشتر ظاهر شوند، اگرچه آنها می گویند که این سایه ها “انعطاف پذیر” هستند و می توانند چندین سایه بالا/پایین را پوشش دهند.

زیرسازی سرم رنگ پوست شب خرمای Youthforia

در زیر از صورت برهنه تا تمام صورت است! من برای استفاده از این کرم پودر، برس و اسفنج زیبایی را امتحان کردم و باید بگویم که انگشت و برس روش های ترجیحی من هستند که غیرعادی است زیرا من برای اسفنج های زیبایی خود زندگی می کنم! مقدار کمی نیز بسیار زیاد است، بنابراین من در واقع فقط از نیمی از پمپ روی صورتم استفاده می کنم.

این فونداسیون در نهایت پوشش بسیار بالاتری نسبت به آنچه فکر می‌کردم داشت! وقتی برای اولین بار از آن استفاده کردم، فقط چند نقطه گذاشتم و آن را با انگشتانم ترکیب کردم و پوششی سبک و متوسط ​​داشت. بافت جایی بین سرم و جوهر است و واقعاً شبیه چیزی روی پوست نیست. همچنین دارای یک روکش صورتی بسیار ظریف است، بنابراین اگر فردی مثل من هستید که دوست دارید پوست من در هنگام لمس فقط خشک شود، می توانید بدون استفاده از پودر خلاص شوید! برای روتین مراقبت از پوستم، من پوست تا حدودی شبنم دار و مرطوب را برای لمس دوست دارم!

زمانی که تصمیم گرفتم از اسفنج مخملی جونو و شرکت خود برای استفاده از فونداسیون استفاده کنم، از اینکه این کرم فورا پوشش دهی بالایی دارد، شوکه شدم! اول، من فقط به نصف پمپ نیاز داشتم تا تمام صورت و گردنم را بپوشاند. استفاده از برس ترکیب بافت جوهری سرم را کمی آسان‌تر کرد و اعتراف می‌کنم که در ابتدا از پوشش بالای آن روی پوستم خوشم نمی‌آمد، اما هر چه روز می‌گذرد بهتر و بهتر می‌پوشد! در واقع تا پایان روز کمتر “پلاستیک” و بیشتر شبیه چرم واقعی به نظر می رسد، که دیوانه کننده است! در روزهایی که فقط می‌خواهم نواحی قرمزم را بپوشانم، از انگشتانم استفاده می‌کنم و پوستم همچنان فوق‌العاده به نظر می‌رسد!

من همچنین متوجه شدم که در حالی که فونداسیون من بعد از 12 ساعت کامل به نظر نمی رسد، اصلا بد به نظر نمی رسد! همچنین صورت فوق‌العاده‌ای در اطراف بینی، پیشانی و چانه‌ام نداشتم و واقعاً احساس می‌کردم که فونداسیون هر روز بیشتر و بیشتر شبیه بخشی از پوستم می‌شود! حتی با یک پودر تنظیم کننده، من به راحتی توانستم از BYO Blush در بالا استفاده کنم و بدون ایجاد مزاحمت در “زیر لایه ها” ترکیب کنم.

صورت

Youthforia Primer قبل از بازی

سرم رنگی پوست شب خرمای Youthforia در مدیوم لایت #260

پودر آرایشی و بهداشتی آی تی بای بای منافذ شفاف و شفاف پودر

مداد ابرو GXVE Beauty Hella On Point Ultra Fine

چشم ها

پرایمر سایه چشم 24 ساعته بیمه سایه خیلی چهره

پالت سایه چشم Urban Decay Stoned Vibes*
پالت سایه چشم مجموعه سفورا Midnight is Coming Eyeshadow*
دانه های کروم بی نهایت پراید دانسا مایریکز

مداد رنگی MAKE UP FOR EVER Artist در #906 آلو بی پایان* (خط مژه پایین)

ریمل پرحجم Hi-Fi Clinique*

مژه های چشم اجتماعی به سبک میل*

گونه ها

رژگونه Youthforia BYO
لورا گلار پخته ژلاتو چرخشی روشن کننده در مس طلا

لب

Make UP FOR EVER Artist Nude Creme در #5 Exposur*

عکس بالا با آیفون 14 پرو من در مقابل یک پنجره گرفته شده است، بنابراین می توانید پایان این پایه را با نور حلقه + DSLR و نور طبیعی ببینید. ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد و یکی از بی‌عیب‌ترین و راحت‌ترین فونداسیون‌هایی است که در مدت زمان بسیار طولانی استفاده کرده‌ام! فکر می کنم با افزایش سن می خواهم بتوانم آرایشی داشته باشم که با خطوط پوستم خم می شود و معتقدم این کرم پودر یکی از آن محصولات خواهد بود!

حکم نهایی: من به معنای واقعی کلمه از زمانی که آن را در ماه نوامبر برای کار دریافت کردم، هر روز این کرم را می پوشم و حتی در روزهای تعطیل فقط برای پوشاندن آن. من همه چیز را دوست دارم، از بسته بندی شیشه ای مات گرفته تا کلاهک بنفش تیره. من عاشق فرمول فوق العاده سبک وزن هستم که به نظر می رسد از پوشش سبک به پوشش بالا می رسد و جادویی ترین چیز برای من این است که هر چه مدت طولانی تری آن را بپوشید این کرم پودر بهتر به نظر می رسد! تصور کنید که از یک پرواز 10 ساعته چقدر می توانم ظاهر خوبی داشته باشم؟! به عنوان یک کانادایی، من هزینه بسیار بالایی برای این پایه پرداخت کردم، اما از بسیاری از پایه هایی که امتحان کرده ام بهتر است و احساس می کنم تا پایان امسال یک پایه خالی خواهم داشت!

می‌توانید سرم پوستی تیره شب Youthforia را در www.youthforia.co پیدا کنید.

بارگذاری..



Source link