You are currently viewing مو |  کمک به پوست سر حساسم با مایراکی |  شواهد آرایشی

مو | کمک به پوست سر حساسم با مایراکی | شواهد آرایشی


بررسی موی مایراکی

نمونه هایی از مطبوعات

در ماه دسامبر، من با برند مراقبت از مو آشنا شدم میراکی و در معرفی برند کمی مردد بود زیرا نظرات محصول و خدمات مشتری بسیار متفاوت بود،

اما من زمان زیادی را صرف استفاده و لذت بردن از محصولاتی کرده‌ام که برای من ارسال شده‌اند، به‌نظر می‌رسد که هدر دادن به نظر می‌رسد که همه شما از نحوه عملکرد آنها برای من مطلع نباشیم، بنابراین ما فقط می‌خواهیم محصول را از بررسی‌ها جدا کنیم. لحظه ای و ببینید که چگونه آنها انجام دادند!

مایراکی احتمالاً بیشتر به خاطر درمان‌های ضد خاکستری‌اش شناخته می‌شود، اما از آنجایی که من هنوز موهای خاکستری زیادی ندارم (فکر می‌کنم 6 تار مو دارم که مدام می‌کشم)، محصولاتی که در نهایت امتحان کردم و واقعاً دوست داشتم بیشتر روی آنها تمرکز می‌کنند. ترمیم مو، آبرسانی و سلامت پوست سر. شکاک در من باور ندارد که بتوانید خاکستری را معکوس کنید، اما برای هرکسی که محصولات ضد خاکستری مایراکی را امتحان کرده و آنها را کارآمد کرده است – عالی است.

سرم پاک کننده و ضد پیری پوست سر

بررسی موی مایراکی

اگرچه این محصول در عنوان کلمه “سرم” را دارد، اما در واقع بیشتر شبیه یک “پاک کننده پوست سر” است که یک محصول اخیر مو است که من به آن روی آورده ام زیرا مانند یک شامپو است اما کمی سبک تر است. این امر تجمع محصول و باقی مانده روی پوست سر را از بین می برد تا به آن اجازه دهد تمام مواد خوبی را که قصد داریم بعداً روی آن بگذاریم جذب کند. مثل مراقبت از پوست! من هر سه روز یکبار موهایم را می شوم و در این بین از شامپوی خشک استفاده می کنم، بنابراین دوست دارم گاهی قبل از شامپو زدن، کمی پوست سرم را بشوییم. این سرم همچنین حالت نعنایی به آن دارد که به نظر من بسیار با طراوت است، اما اگر پوست سرتان دارای شرایط فعال پوستی است، بهتر است از استفاده از این محصول خودداری کنید.

مواد تشکیل دهنده ارائه شده است عصاره برگ جینکو بیلوبا (تحریک گردش خون پوست سر) Sapindus mukurossi عصاره میوه (پاک کننده طبیعی و به طور سنتی برای از بین بردن شپش از مو استفاده می شود…) عصاره برگ آلبوم قناریوم (در حالی که موها را مرطوب می کند) و عصاره سویا (شکستگی، ریزش را کاهش می دهد و می تواند به شوره سر کمک کند)، فقط به چند مورد از بسیاری از مواد گیاهی موجود در این سرم اشاره می کنیم. ای کاش مایراکی به جای اینکه فقط مواد تشکیل دهنده را فهرست کند، فهرست کاملی از مواد تشکیل دهنده هر محصول ارائه می کرد.

رایحه نسبتا ملایم، پودری خوشایند است، و قوام آن در واقع به نوعی شبیه به سرم است و هنگام ماساژ روی پوست سر کف می کند. من این محصول را بیشتر روی پوست سرم نگه می دارم و هفته ای 1 تا 2 بار استفاده می کنم.

شامپو آبرسان فوق العاده ترمیم کننده و بدون وزن

بررسی موی مایراکی

این شامپوی ملایم بدون سولفات است که خاصیت آبرسانی شدید، ترمیم کننده و ضد شوره سر را نوید می دهد. برای انواع مو و حاوی آلوئه است عصاره برگ جینکو بیلوبا، Sapindus mukurossi عصاره میوهعصاره سویا، اسیدهای آمینه کلاژن و پروتئین هیدرولیز شده گندم.

شامپو به خوبی کف می کند، بوی خوبی دارد، و چیزی که بلافاصله در مورد این شامپو در چند بار استفاده اول متوجه شدم این بود که چقدر موهای کمتری در حمام ریختم! من اغلب به اندازه کافی تارها را می کشم تا یک سر از موهای باربی درست کنم، اما از زمانی که شروع به استفاده از این شامپو کردم، می گویم ریزش موهایم نصف شده است!

شامپو واقعاً بسیار سبک بود و پوست سر و موهایم را بدون اینکه رطوبت آن را از بین ببرد تمیز می کرد زیرا موهایم بعد از آبکشی هنوز نرم می شوند.

درمان فعال ترمیم مو Silky Smooth

بررسی موی مایراکی

حالا این. این تنها چیزی است که باید بخرم زیرا این درمان موهای من را بسیار ابریشمی کرده است و نه فقط پس از چند بار استفاده، بلکه هر بار در 3 ماه گذشته! من حتی مجبور نیستم از پرس استفاده کنم! این ماده به قدری برای موهای آسیب دیده من تغذیه می کند که من فقط از آن به عنوان حالت دهنده استفاده می کنم و حتی نیازی به ماسک مو ندارم! این همچنین می تواند به عنوان یک درمان قبل از شامپو استفاده شود که به مدت 10-15 دقیقه در مو باقی می ماند، اما شخصاً هرگز این مفهوم را دوست نداشتم و ترجیح می دهم همه آن را زیر دوش انجام دهم. اگرچه دستورالعمل ها می گوید که این درمان را حتی در حمام 10-15 دقیقه روی مو بگذارید، اما من 5 دقیقه انجام می دهم و می توانم تفاوت فاحشی را ببینم! همچنین زمانی که شروع به فر کردن موهایم کردم، تفاوت را دیدم زیرا فرها کنترل شده و مشخص تر به نظر می رسیدند.

من معتقدم که عنصر اصلی این جادو است کلرید ستریمونیوم از آنجایی که درست در بالای لیست مواد تشکیل دهنده قرار دارد و به دلیل خواص ضد وز، باز کردن و صاف کردن مو، یک ماده محبوب در مراقبت از مو است، اگرچه برخی مطالعات نشان می دهد که غلظت آن باید تا درصد خاصی تنظیم شود تا از ایجاد حساسیت جلوگیری شود.

بررسی موی مایراکی

حکم نهایی: اکنون به نظر می رسد که بررسی های منفی بیشتر حول محور حمل و نقل و بازپرداخت به موقع است، بنابراین حیف است که نمی توانم در مورد آن صحبت کنم، اگرچه ممکن است سفارش خودم را انجام دهم تا ببینم چگونه پیش می رود. من از هر سه محصولی که امتحان کردم از گزگز نعنایی سرم سر گرفته تا صافی موهایم با درمان ترمیمی بسیار لذت بردم. این واقعیت که من خیلی از دست دادم کمتر موها در هنگام استفاده از مایراکی کاملاً قابل توجه بود و فقط باعث شد که بیشتر برگردم، بنابراین حتی در حالی که صحبت می کنیم، من هنوز حداقل از یکی از محصولات هر دوش استفاده می کنم.

محصولات مایراکی را می توانید در www.hairmayraki.com پیدا کنید

بارگذاری..



Source link