You are currently viewing مراقبت از پوست |  روتین من با آگوستین بادر |  شواهد آرایشی

مراقبت از پوست | روتین من با آگوستین بادر | شواهد آرایشی


اصل

آگوستین بادر بررسی ذات


چه چیزی این را خاص می کند؟
این یک محصول 3 در 1 است که یک لایه بردار ملایم است (از PHA گلوکونولاکتون، مولکول بزرگتری که به آرامی پوست را لایه برداری می کند)، تونر و اسانس است. چیزی که تمام محصولات آگوستینوس بادر را خاص می کند، وجود یک مجتمع ثبت اختراع به نام TFC8 (“کمپلکس فاکتور محرک”) است که متشکل از “اسیدهای آمینه، ویتامین های با کیفیت بالا و مولکول های سنتز شده به طور طبیعی در بدن” است. TFC8 نه تنها پوست را تغذیه و از آن محافظت می کند، بلکه مانند ژل زخم، هدف آن این است که از پتانسیل تجدید پوست با نتایج تنها در 27 روز استفاده کند (تعجب شگفت انگیز، این میزان نوسازی سلولی است!).

اسانس همچنین حاوی اسید فیتیک است که از نوسازی سلولی و تولید کلاژن پشتیبانی می کند و اسید سالیسیلیک! برای استفاده روزانه به اندازه کافی ملایم است و یک محصول عالی برای حفظ درخشش است، اگرچه احساس می کردم هنوز باید هفته ای یک بار لایه برداری اضافی انجام دهم تا از جوش های سر سفید جلوگیری کنم. این یک مایع آبکی شفاف، شفاف و بدون عطر است که به خوبی با هر روتین مراقبت از پوست جفت می‌شود، زیرا به سرعت جذب پوست می‌شود، محصولات آینده را قرص نمی‌دهد و فقط اولین محصول برند آسانی است که می‌توان آن را در روتین شما ادغام کرد. من فکر می‌کنم The Cream احتمالاً محصول نمادین‌تر است و اگرچه از نمونه کوچکی از آن استفاده کردم، فکر می‌کنم The Essence را بیشتر ترجیح می‌دهم.

بسته بندی این و همه محصولات آگوستینوس بادر چیزی جز لوکس نیست، زیرا چه کسی نمی خواهد این دریای آبی و مسی عمیق در پیشخوان حمام آنها باشد؟ اسانس در شیشه آبی سلطنتی بسته بندی شده است که نشان دهنده آسمان پرستاره شب است و درپوش های فلزی سنگین و مسی رنگ مس را به عنوان یک فلز دارویی نشان می دهد، زیرا ضد میکروبی است. لوگوی ریاضی با شکوه در بالای کلاهک تعبیر جدیدی از ستاره شفابخش است.

آگوستین بادر بررسی ذات

مواد تشکیل دهنده: AQUA (آب)، گلیسیرین، گلوکونولاکتونعصاره ریشه لاکتوباسیلوس / واسابیا ژاپنیکا، اسید فیتیکهیدروکسید سدیم، سوربات پتاسیم، صمغ زانتان، بنزوات سدیم، اسید سالیسیلیکصمغ CAESALPINIA SPINOSA، عصاره ریشه Paeonia LACTIFLORA، PAPAIN، اسید سیتریک، هیالورونات سدیم، پروتئین برنج هیدرولیز شده، مالتودکسترین، 1،2-HEXANEDIOL، CAPRYXYAMYHELLY، CAPRYXYAMYCELLY عصاره برگ ایننسیس، لسیتین هیدروژنه، توکوفریل استات، آلژین آلانیل گلوتامین، آرژینین، الیگوپپتید-177، فنیل آلانین، روغن دانه سیسیمبریوم آیریو، کلرید سدیم

سرم رتینول*

بررسی سرم رتینول آگوستین بادر

چه چیزی این را خاص می کند؟ بسته بندی سرم رتینول در یک بطری آلومینیومی “Nomad” با ته گرد عرضه می شود. این بطری دارای پایه رنگی مسی است تا این بطری بتواند به صورت عمودی بایستد و وقتی متوجه شدم چرا بطری گرد است، این پست را به روز خواهم کرد! حاوی رتینول خالص در پایه سبک وزن کره شی و همچنین TFC8 اختصاصی است. این سرم ادعا می کند که خطوط و چین و چروک های عمیق را کاهش می دهد، میکروبیوم پوست را بهینه می کند، ظاهر لک ها را کاهش می دهد و در نهایت رطوبت را حفظ می کند.

بررسی سرم رتینول آگوستین بادر

ترکیبات: آبی/آب/آب، ​​تری گلیسیرید کاپریلیک/کاپریک، گلیسیرین، اکتیلدودکانول، الکل های C12-16، اسکوالنپروپاندیول، روغن سویا (سویا) گلیسین، روغن بوتیروسپرموم پارکی (شی)، اکتوئین، روغن هیبریدی هلیانتوس آنووس (آفتابگردان)، اسید پالمیتیک، الکل میریستیل، PCA، لسیتین هیدروژنه، صمغ گزانتان سدیم سورومات، پونه بنزوات، روغن بذر Helianthus Annuus (آفتابگردان)، توکوفرول، اسید سیتریک، PCA روی، مالتودکسترین، رتینولپروتئین هیدرولیز شده برنج، پانتنول، توتارول، لپتواسپرم شاخه ای/روغن برگ اسکوپاریوم، نیاسینامید، هیدروکسید سدیم، کلسیم پانتوتنات، نشاسته سدیم اکتنیل سوکسینات، عصاره پوست درخت مگنولیا آفیسینالیس، عصاره پوست درخت ماگنولیا آفیسینالیس، عصاره پیپر نیگروم (Piper Nigrum (Extractyl Acetaell) gonum Cuspidatum Root عصاره، سدیم اسکوربیل فسفات، پیریدوکسین HCl، آلانیل گلوتامین، آرژنین، الیگوپپتید-177، فنیل آلانین، روغن دانه سیسیمبریوم ایریو، کلرید سدیم، سیلیس

بررسی سرم رتینول آگوستین بادر

من کمی هیجان زده بودم و همچنین از استفاده از آن می ترسیدم زیرا با وجود اینکه در مرحله ای از زندگی خود هستم که نیاز به مصرف رتینول دارم، هرگز “فرایند تنظیم” را که با استفاده از یک محصول رتینول همراه است دوست نداشتم. در واقع، به هیچ وجه نیازی به تحمل آن نداشتم، زیرا می‌توانستم در عرض یک هفته هر شب از آن استفاده کنم بدون اینکه پوسته پوسته شدن یا ناراحتی ببینم. من در حال حاضر 12 هفته است که از این همراه با The Essence استفاده می کنم و پوست من واقعا شفافیت، یکنواختی و طراوت دارد که احساس می کنم بیشتر از سطح معمول من است. همیشه متوجه تغییرات برای من سخت است، اما احساس می‌کنم رتینول بهبود مثبتی در پوست من ایجاد کرده است، اما با قیمت 495 دلار CDN در هر بطری، آیا می‌توانم به استفاده از آن ادامه دهم؟

نکته خوب در مورد این محصول این است که از آنجایی که کرم است، بسیار شبیه یک مرطوب کننده است، اما من همچنان می توانم از ماسک استفاده کنم و بدون اینکه احساس زیادی داشته باشد، از یک مرطوب کننده روی آن استفاده کنم، که جای تعجب دارد. من اضافه می کنم که یک ویدیو در مورد نحوه استفاده از این سرم در سایت آگوستینوس بادر و نحوه انجام ماساژ صورت وجود دارد که فکر می کنید روغن است اما اگر تنها چیزی که باید از آن استفاده کنید یک پمپ است (IMO استفاده بیشتر از آن بسیار گران است. !)، هیچ راهی برای انجام همزمان ماساژ گردن و صورت وجود ندارد!

بررسی سرم رتینول آگوستین بادر
بررسی مراقبت از پوست آگوستینوس بادر

حکم نهایی: این سوال که آیا هر یک از این محصولات برای من کار می کند یا نه، یک سوال آسان است – بله! سرم رتینول مخصوصاً خوب بود و من احساس می کردم که واقعاً در بهبود بافت و درخشش پوست من تفاوت ایجاد می کند. من مطمئن نیستم که چه احساسی نسبت به گرد بودن بطری و نیاز به یک پایه جداگانه دارم. از بسته بندی گرفته تا تجربه، آگوستینوس بادر فریاد می زند “علم لوکس”، اما آیا پس از اتمام این بطری، سرم رتینول را بخرم؟ من هنوز در آن مرحله از سفر مراقبت از پوستم هستم که دوست دارم بازی کنم و لذت ببرم، بنابراین هنوز کاملا متعهد به استفاده از یک محصول رتینول نیستم. همچنین بسیار گران است و احساس می‌کنم به دیگر محصولات رتینول، شاید مقرون به صرفه‌تر، فرصت نداده‌ام، اما مطمئناً با این یکی خراب شده‌ام! Essence، من دوباره می‌خرم چون از همه‌کاره بودن آن خوشم می‌آید و فکر نمی‌کنم ۱۲۵ دلار برای کاری که انجام می‌دهد، بسته‌بندی و مقدار کمی که برای دیدن نتایج استفاده کنید، غیرمنطقی نیست. من می گویم که من شیفته آگوستینوس بادر هستم و در مورد کرم نمادین و همچنین محصولات مراقبت از مو او کنجکاو هستم!



Source link