You are currently viewing بهترین‌های «سازمان‌دهی کنید!»: 10 قسمت برتر سال 2023

بهترین‌های «سازمان‌دهی کنید!»: 10 قسمت برتر سال 2023


https://www.youtube.com/watch?v=BmaV-jftKf0

شاید همه کارهایی که امسال انجام دادم را دیده باشید. شاید این اولین بار باشد که نام من را می شنوید. به هر حال، تعداد مشترکین کانال YouTube در سال 2023 10 برابر شد. این احتمال وجود دارد که چیزی را از دست داده باشید، بنابراین این فرصتی است که شما به عقب برگردید.

در اینجا 10 محتوای برتر برای سال 2023 آمده است:

  1. در اینجا راز ساده سازماندهی کارت های هدیه وجود دارد. کارت های هدیه به دلیل بی نظمی خرج نمی شوند. آنها در پایین کشو جمع می شوند. آنها گم می شوند. برخی از مردم فکر می کنند که ارزش این همه زحمت را ندارند. این ویدیو سیستمی برای کار با آنها به شما ارائه می دهد، روشی که مستقیماً در سیستمی قرار می گیرد که امیدواریم برای رسیدگی به تمام کارهای اداری خود در اختیار داشته باشید.
  1. با این ابزار مخفی حذف ویندوز 11 هر روز در زمان خود صرفه جویی کنید. کمی فناوری می‌تواند راه درازی داشته باشد، به خصوص اگر چیزی باشد که هر روز از آن استفاده می‌کنید. این ویدیو تکنیکی را به شما آموزش می دهد که تنظیم آن فقط یک دقیقه زمان می برد. این بهترین 60 ثانیه ای خواهد بود که در این مدت داشته اید.
  1. سیستم مدیریت زمان شما: آیا باید آن را کنار بگذارید یا آن را برطرف کنید؟ سیستم بهره وری خود را تغییر دهید و دوباره آن را دوست خواهید داشت. اما آیا سیستم جدید به دلیل اینکه بهتر است موفق است؟ یا سیستم جدید موفقیت آمیز است زیرا راه اندازی شما را مجبور به پاک کردن موارد خود کرد؟ من و فرانسیس وید بحثی را شروع کردیم که در نهایت بر این موضوع متمرکز شد.
  1. چگونه Evernote را با یک سیستم برچسب گذاری بهتر سازماندهی کنیم. همه ما با سازماندهی مواد دیجیتال در پوشه ها یا نوت بوک ها آشنا هستیم، بسته به اینکه نرم افزاری که استفاده می کنید آنها را چه نامیده است. اما وقتی اطلاعات به دو مکان مختلف تعلق دارد چه کار می کنید؟ در Evernote، برچسب‌ها به عنوان تقسیم‌کننده‌ها در نوت‌بوک‌ها، راه‌هایی برای سازمان‌دهی موارد مشابه در نوت‌بوک‌ها یا روش‌هایی برای انتقال اطلاعات در یک فرآیند عمل می‌کنند. اکثر کاربران Evernote حتی از این بخش بسیار ارزشمند سیستم استفاده نمی کنند. این ویدیو آن را برای شما تجزیه می کند.
  1. راهی آسان برای ردیابی آنچه دیگران به شما مدیون هستند. اگر به موقعیتی با اهمیت پیشرفت کرده اید، احتمالاً نه تنها کار را خودتان انجام می دهید، بلکه کار را از طریق افراد دیگر نیز انجام می دهید. البته لیست کارهایتان شما را در مسیر درست نگه می دارد. اما آیا شما را در رأس موارد قابل تحویلی که به دیگران واگذار می شود نیز حفظ می کند؟ اگر پاسخ منفی است، این ویدیو برای شماست.
  1. افسانه شگفت انگیز نوت بوک 2 سنتی. کار دانش طی چند نسل گذشته دستخوش تغییرات زیادی شده است. با همه پیشرفت‌هایی که در ابزارها به وجود آمده است، برخی از اصول اولیه یکسان باقی می‌مانند. این داستان ساده از ابتدایی ترین … نقطه شروع برای شخصی که می خواهد سازماندهی کند صحبت می کند.
  1. چگونه با یک برنامه ریز کاغذی در دنیای دیجیتال موفق شویم. بسیاری از مردم برنامه ریز کاغذ خود را دوست دارند. اما چگونه این برنامه ریز با این همه ورودی دیجیتال تعامل دارد؟ مطالب پشتیبانی ما در URL های طولانی و ایمیل های آرشیو شده یافت می شود. در این ویدیو یک راه بسیار ساده برای اتصال برنامه ریز کاغذ به تمام اتصالات دیجیتال در زندگی شما ارائه می دهم.
  1. Evernote Voice Journaling: راهی قدرتمند برای ثبت زندگی شما. ایده ثبت وقایع روزتان عاشقانه است. اینکه بتوانید زندگی خود را همانطور که در حال گسترش است به تصویر بکشید فوق العاده خواهد بود. اما گول نخورید اگر قرار است اتفاق بیفتد، باید آسان باشد. و اگر صحبت کردن در مورد آنچه در حال حاضر روی تلفن یا حتی ساعت شما اتفاق می افتد آسان باشد، چه می شود؟ وقتی از یک برنامه‌ریز کاغذی استفاده می‌کردم، توانایی ثبت جزئیات روز آن را به یک ابزار مستند شگفت‌انگیز تبدیل می‌کرد. با ابزارهایی که امروز داریم، این کار حتی ساده تر است. ترفند این است که اگر بفهمیم چگونه این کار را انجام دهیم. این مقاله آن را در اختیار شما قرار می دهد.
  1. ایجاد نظم در هرج و مرج: چگونه گردباد فعالیت را رام کنیم. وقتی رابرت بارلو از من برای شرکت در اجلاس آنلاین ایجاد نظم در آشوب دعوت کرد، خوشحال شدم. رابرت به من اجازه داده است که کل مصاحبه را با شما در سایت خود به اشتراک بگذارم. در این مصاحبه 22 دقیقه ای، ما در مورد طوفان فعالیت، گرفتن اطلاعات در حال حرکت، “سریع” کردن سیستم شما، “ایمیل در ساعت 7 بعد از ظهر” و موارد دیگر صحبت می کنیم.
  1. وعده های شکسته و تعهدات توخالی: هزینه عمل نکردن به قولت چقدر برای شما مهم است که مرتبط دیده شوید؟ آیا می خواهید دیگران نظر شما را بپرسند و برای نظرات شما ارزش قائل شوند؟ بله، دنیای شما به سرعت در حال حرکت است و شما باید کارهای زیادی انجام دهید. به دنیای مدرن خوش آمدید! اما همه ما چیزهای زیادی در بشقاب هایمان داریم و زمانی برای خدمت به عنوان دستیار شخصی شما نداریم. ما از ارائه راه‌های جدید برای گفتن «از شما چیزی نشنیده‌ام» و «فقط این را به بالای صندوق ورودی شما برمی‌گردانم» خسته شده‌ایم. وقتی کسی مدام به من نشان می‌دهد که نمی‌توانم به او تکیه کنم، دیگر خودم را در موقعیتی قرار نمی‌دهم که باید به او تکیه کنم. هر روز به مردم یاد می دهیم که چه کسی هستیم. ما به دیگران می آموزیم که ما مسئول هستیم، کلمه ما به معنای چیزی است، و می توان برای ارائه روی ما حساب کرد. ما به مردم یاد می دهیم که زمان ما ارزشمند است و آن را هدر نمی دهیم. ما با تلف نکردن وقت دیگران را گرامی می داریم. دنیای من در مورد کمک به مردم برای موفقیت در دنیای سریع و آسان کردن آن است. مهره ها و پیچ ها در اینجا به هم می رسند. این در مورد کنترل زمان و محیط و اطمینان از این است که هیچ چیز از بین نمی رود.

بنابراین در اینجا 10 برتر من هستند. مورد علاقه شما در سال 2023 کدام بود؟

از شما ممنونم که به من اجازه دادید در این 12 ماه گذشته بخشی از زندگی شما باشم. امیدوارم به لطف چیزی که اینجا یاد گرفته اید، زندگی شما کمی آسان تر شود.

در سال 2024 چیزهای بیشتری وجود دارد، و ما قصد داریم با مجموعه ای درباره انتخاب کارهایی که امروز انجام می دهید به گونه ای شروع کنیم که فرداهای شما بهتر باشد. سال نو مبارک!

زندگی کوتاهتر از آن است و زمان گرانبها برای هدر دادن یک روز دیگر. اگر شما فردی هستید که برای اولین بار با این سایت آشنا می شوید، اجازه دهید همین الان به شما کمک کنم تا قدم بزرگی به جلو بردارید. وقتی به لیست ایمیل من بپیوندید، دو هدیه رایگان به شما می دهم. اولین مورد میز شما را تمیز می کند. دوم همه چیزهایی را که باید انجام دهید در یک مکان جمع آوری می کند. به‌علاوه، هر هفته از من با ابزارها و استراتژی‌های ضروری برای آسان‌تر کردن و پربارتر کردن زندگی صحبت خواهید کرد. شما یک کلیک تا تحقق آن فاصله دارید.



Source link